Η ενέργεια μας είναι το πολύτιμο καύσιμο για να λειτουργεί ο οργανισμός μας. Χωρίς αυτή τα καθημερινά καθήκοντα μας αλλά και οι στόχοι μας δεν θα μπορούσαν να υλοποιηθούν.

Από που πηγάζει όμως αυτή η ενέργεια; Μπορούμε να έχουμε τον έλεγχο τόσο αυτής όσο και της ίδιας της ζωής μας;

Η απάντηση είναι ναι και η μυστική συνταγή της ενέργειας βρίσκεται στη διατροφή μας. Οι τροφές που καταναλώνουμε μας χαρίζουν θρεπτικές ουσίες οι οποίες κρατούν το σώμα και το μυαλό μας σε εγρήγορση.

Οι πιο κάτω 5 τροφές θα σε βοηθήσουν να ρυθμίσεις τον μεταβολισμό σου, να βελτιώσεις την ενέργεια σου και να νιώθεις υγιής κάθε στιγμή της ημέρας σου:

  1. Ξηροί καρποί
    Οι ωμοί ξηροί καρποί περιέχουν θρεπτικά συστατικά όπως πρωτεϊνες και βιταμίνες, με αποτέλεσμα να γίνονται πηγή ενέργειας για το σώμα μας. Συγκεκριμένα, τα αμύγδαλα λειτουργούν ως σταθεροποιητές του σακχάρου στο αίμα δημιουργώντας το αίσθημα του κορεσμού, ενώ η καρυδόψιχα περιέχει Ω-3 λιπαρά τα οποία μπορούν να βελτιώσουν τη διάθεση και να τονώσουν το μυαλό μας.
  2.  Χαμηλά σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα
    Τα γαλακτοκομικά προϊόντα περιέχουν λακτόζη και είναι πλούσια σε πρωτεϊνη. Έχουν την ικανότητα να δίνουν στον οργανισμό άμεσα ενέργεια και να μειώνουν αμέσως την αίσθηση της πείνας. Επομένως, ένα υγιεινό πρωινό ή απογευματινό σνακ με βρώμη και γιαούρτι σε χαμηλά λιπαρά μπορεί να γίνει ο καλύτερος σύμμαχος σου έτσι ώστε να έχεις ενέργεια για το υπόλοιπο της ημέρας.
  3. Σολομός
    Ο σολομός είναι μια από τις μεγαλύτερες πηγές ενέργειας για τον οργανισμό. Περιέχει Ω-3 λιπαρά τα οποία είναι υπεύθυνα για τον έλεγχο της χοληστερόλης. Σημαντική επίσης είναι η ποσότητα του σολομού σε πρωτεϊνες και βιταμίνες Β6, Β2 και Β3. Οι βιταμίνες που ανήκουν στο σύμπλεγμα Β βοηθούν τον οργανισμό να μετατρέπει τις τροφές πιο εύκολα σε ενέργεια.
  4. Αυγά
    Τα αυγά μπορούν να θεωρηθούν ως μια εξαιρετική πηγή πρωτεϊνης ενώ βοηθούν στη αποκατάσταση των μυών λόγω των αμινοξέων που περιέχουν. Ιδανικά, μπορείς να καταναλώσεις τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεϊνη μετά τη γυμναστική.
  5. Σπανάκι
    Το σπανάκι περιέχει υψηλά επίπεδα μαγνησίου και κάλιου. Το μαγνήσιο κατέχει βαρυσήμαντο ρόλο στην παραγωγή και διοχέτευση ενέργειας στον οργανισμό. Το κάλιο και το μαγνήσιο αποτελούν τον τέλειο συνδυασμό για πιο αποτελεσματική πέψη αλλά και καλύτερη λειτουργία του νευρικού συστήματος.

Πρόσθεσε λοιπόν στο μενού της ημέρας σου τις πιο πάνω τροφές και θα δεις την ενέργεια σου να εκτοξεύεται στα ύψη.

(Visited 109 times, 1 visits today)