CategoryDifficultyBeginner

Αυτό το απογευματινό smoothie bowl με Familia Coconut Quinoa Granola, μπανάνα και φρούτα του δάσους όχι μόνο θα σε δροσίσει, αλλά θα ανεβάσει και την ενέργεια σου στα ύψη 😉 Δες πιο κάτω τη συνταγή!

Yields2 Servings
Prep Time8 minsCook Time7 minsTotal Time15 mins

ΥΛΙΚΑ
 100 γρ. Familia Coconut Quinoa Granola
 3 μπανάνες
 200 γρ. κατεψυγμένα φρούτα του δάσους
 150 ml γάλα καρύδας
 1 κ.γ. μέλι Τζιβέρτι
 60 γρ. φυστικοβούτυρο
 70 γρ. γιαούρτι
 80 γρ. εποχιακά φρούτα
 5 φύλλα δυόσμο

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
1

Στο μπλέντερ χτυπάμε τις μπανάνες, το μέλι, το γάλα καρύδας και τα φρούτα του δάσους μέχρι να πολτοποιηθούν.

2

Στο μπολ σερβιρίσματος προσθέτουμε το γιαούρτι και το φυστικοβούτυρο στη μισή πλευρά. Στην άλλη μισή πλευρά του μπολ προσθέτουμε το μείγμα των φρούτων που έχουμε πολτοποιήσει.

3

Προσθέτουμε από πάνω την Familia Coconut Quinoa Granola, τα εποχιακά φρούτα κομμένα σε διάφορα σχήματα και τα φύλλα δυόσμου.

4

Σερβίρουμε και απολαμβάνουμε!

Ingredients

ΥΛΙΚΑ
 100 γρ. Familia Coconut Quinoa Granola
 3 μπανάνες
 200 γρ. κατεψυγμένα φρούτα του δάσους
 150 ml γάλα καρύδας
 1 κ.γ. μέλι Τζιβέρτι
 60 γρ. φυστικοβούτυρο
 70 γρ. γιαούρτι
 80 γρ. εποχιακά φρούτα
 5 φύλλα δυόσμο

Directions

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
1

Στο μπλέντερ χτυπάμε τις μπανάνες, το μέλι, το γάλα καρύδας και τα φρούτα του δάσους μέχρι να πολτοποιηθούν.

2

Στο μπολ σερβιρίσματος προσθέτουμε το γιαούρτι και το φυστικοβούτυρο στη μισή πλευρά. Στην άλλη μισή πλευρά του μπολ προσθέτουμε το μείγμα των φρούτων που έχουμε πολτοποιήσει.

3

Προσθέτουμε από πάνω την Familia Coconut Quinoa Granola, τα εποχιακά φρούτα κομμένα σε διάφορα σχήματα και τα φύλλα δυόσμου.

4

Σερβίρουμε και απολαμβάνουμε!

Acai bowl με γιαούρτι, φυστικοβούτυρο, Familia Coconut Quinoa Granola και φρούτα από τον σεφ Θεόδωρο Ελευθερίου
(Visited 425 times, 1 visits today)