CategoryDifficultyBeginner

Ψάχνεις συνταγή για σνακ μετά το γυμναστήριο; Ο σεφ Θεόδωρος Ελευθερίου σου προτείνει high protein brownies με Rude Health Ultimate Granola και φυστικοβούτυρο που θα ξεπεράσουν κάθε προσδοκία σου 😉🍓 Δες πιο κάτω τη συνταγή!

Yields8 Servings
Prep Time10 minsCook Time30 minsTotal Time40 mins

ΥΛΙΚΑ
 1 φλ. αλεύρι αμυγδάλου
  φλ. σκόνη protein
 2 κ.σ κακάο
 1 κ.γ baking powder
 ½ κ.γ αλάτι
  φλ. λάδι καρύδας λιωμένο
 2 αυγά
  φλ. ζάχαρη
 1 κ.γ βανίλια
 ½ φλ. Rude Health Ultimate Granola Organic
  φλ. mini chocolate chips
 Φυστικοβούτυρο
 Φρέσκιες φράουλες

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
1

Χτυπάμε τα αυγά με τη ζάχαρη σε ένα μπολ μέχρι να αφρατέψουν.

2

Προσθέτουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά στο μπολ και ανακατεύουμε με σπάτουλα μέχρι να ομογενοποιηθούν.

3

Απλώνουμε το μείγμα μας σε ταψί το οποίο έχουμε στρώσει με λαδόκολλα και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 175 βαθμούς για 20 λεπτά.

4

Αφού το βγάλουμε από τον φούρνο, το αφήνουμε να κρυώσει, κόβουμε και σερβίρουμε.

5

Τέλος, διακοσμούμε με φρέσκες φράουλες και γαρνίρουμε με λίγο φυστικοβούτυρο.

Ingredients

ΥΛΙΚΑ
 1 φλ. αλεύρι αμυγδάλου
  φλ. σκόνη protein
 2 κ.σ κακάο
 1 κ.γ baking powder
 ½ κ.γ αλάτι
  φλ. λάδι καρύδας λιωμένο
 2 αυγά
  φλ. ζάχαρη
 1 κ.γ βανίλια
 ½ φλ. Rude Health Ultimate Granola Organic
  φλ. mini chocolate chips
 Φυστικοβούτυρο
 Φρέσκιες φράουλες

Directions

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
1

Χτυπάμε τα αυγά με τη ζάχαρη σε ένα μπολ μέχρι να αφρατέψουν.

2

Προσθέτουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά στο μπολ και ανακατεύουμε με σπάτουλα μέχρι να ομογενοποιηθούν.

3

Απλώνουμε το μείγμα μας σε ταψί το οποίο έχουμε στρώσει με λαδόκολλα και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 175 βαθμούς για 20 λεπτά.

4

Αφού το βγάλουμε από τον φούρνο, το αφήνουμε να κρυώσει, κόβουμε και σερβίρουμε.

5

Τέλος, διακοσμούμε με φρέσκες φράουλες και γαρνίρουμε με λίγο φυστικοβούτυρο.

High protein brownies με Rude Health Ultimate Granola Organic από τον σεφ Θεόδωρο Ελευθερίου
(Visited 253 times, 1 visits today)